Menu
Connexion Yabiladies Ramadan Radio Forum News
nos mots rigolos en tachelhite
h
5 décembre 2007 09:50
7a9ane lpost nirifine aya waha Oh
***immi 7enna nga tomzine ghgr izergane, nga tomzine ghgr izerganearagh izzad oufouss ligh nerja lamane, afouss ligh nerja lamane***
i
5 décembre 2007 14:17
Citation
hanane81 a écrit:
7a9ane lpost nirifine aya waha Oh
hati tbaldente gant rilad tirfochine orsoul rdant s tasoussite evil
[center]Une seule et unique :zen: I S L A H :zen: [/center]
s
5 décembre 2007 15:35
Citation
islah a écrit:
Citation
hanane81 a écrit:
7a9ane lpost nirifine aya waha Oh
hati tbaldente gant rilad tirfochine orsoul rdant s tasoussite evil


issol labass irka sol iga le post n irfouchn anka or nzri s win ichinwin evil anabelle tzdar i kolchi rbi kay senClap
... "HAN IMA LMAL N DOUNIT AD A WINW ORAK IKISS I LMOUTE ORAD IKSS AZAR OMLIL IR ILA RI GUIN IKHF":A: TASSOUSSITE OUI C’EST MOI :A:
i
5 décembre 2007 15:38
Citation
sousssia a écrit:

issol labass irka sol iga le post n irfouchn anka or nzri s win ichinwin evil anabelle tzdar i kolchi rbi kay senClap

ayg rabbi slamt evil
[center]Une seule et unique :zen: I S L A H :zen: [/center]
a
5 décembre 2007 15:40
Citation
sousssia a écrit:
Citation
islah a écrit:
Citation
hanane81 a écrit:
7a9ane lpost nirifine aya waha Oh
hati tbaldente gant rilad tirfochine orsoul rdant s tasoussite evil


issol labass irka sol iga le post n irfouchn anka or nzri s win ichinwin evil anabelle tzdar i kolchi rbi kay senClap


ya hati chef n les Daltons adgui7 wahaaaaaaaaaaaaevil
[center][b] Les jeunes vont en bandes, les adultes par couples, et les vieux tout seuls[/b][/center]
a
5 décembre 2007 15:53
Claphak a soussia t3lam tarfouchteevil


[www.dailymotion.com] teroriste)evil
[center][b] Les jeunes vont en bandes, les adultes par couples, et les vieux tout seuls[/b][/center]
s
5 décembre 2007 15:59
yah chef n lmika

chof zid b3da gabl tarwanm tojitnka arsmoun r bra evil

[www.dailymotion.com]


orti tiwit la r tarwa wala argaz tjoutit msskine ikour s jou3 iman di imdoukalns bach ayl3b takorte d beckam orak icha imkli hati radam imit irssol id3f ogaran evil

[www.dailymotion.com]



waha ha winm a islah hta kmi artjit tarwanm ar skarn tabaslit ir guiss ortlit
://www.dailymotion.com/relevance/search/danse+chleuh/video/x3bgmw_danse-berbere_music
... "HAN IMA LMAL N DOUNIT AD A WINW ORAK IKISS I LMOUTE ORAD IKSS AZAR OMLIL IR ILA RI GUIN IKHF":A: TASSOUSSITE OUI C’EST MOI :A:
a
5 décembre 2007 16:09
mad a abnti iga ghayad akmifls rbi izd kmin ayan a soussieviltguit l gol mdrrrrrrrrrrrrrrr ortfalt i takourt mani7atkchmClapClap
[center][b] Les jeunes vont en bandes, les adultes par couples, et les vieux tout seuls[/b][/center]
s
5 décembre 2007 16:10
Citation
anabelle a écrit:
Claphak a soussia t3lam tarfouchteevil


[www.dailymotion.com] teroriste)evil

mdrrrrrrrrrrrrrr ispise de salle folle

awa fhemh bkri mdrrrrr trop forte la vidéo Clap




islah re le lien marchait pas
[www.dailymotion.com]

afouss adarrrrrrClap
... "HAN IMA LMAL N DOUNIT AD A WINW ORAK IKISS I LMOUTE ORAD IKSS AZAR OMLIL IR ILA RI GUIN IKHF":A: TASSOUSSITE OUI C’EST MOI :A:
a
5 décembre 2007 16:12
Citation
sousssia a écrit:
Citation
anabelle a écrit:
Claphak a soussia t3lam tarfouchteevil


[www.dailymotion.com] teroriste)evil

mdrrrrrrrrrrrrrr ispise de salle folle

awa fhemh bkri mdrrrrr trop forte la vidéo Clap




islah re le lien marchait pas
[www.dailymotion.com]

afouss adarrrrrrClap

izd aytmam ayan a soussi rwasnkm bahraaaaevilwahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa afous ahyaaaaaClapClap
[center][b] Les jeunes vont en bandes, les adultes par couples, et les vieux tout seuls[/b][/center]
a
5 décembre 2007 16:19
mdrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrevil[www.dailymotion.com]


[www.dailymotion.com]



(tm)
[center][b] Les jeunes vont en bandes, les adultes par couples, et les vieux tout seuls[/b][/center]
s
5 décembre 2007 16:20
mdrrrrrrrrrr wa hati wan li izwarn n lgol argaznm ayan meskine orass takat aychta

rwin la vidéo n islah hati tarwanss ayan wakha ti togrn mdr c'est des gens de dcheira je crois



chof chtarat rwad iui ayan

[www.dailymotion.com]

ichatr tbarkallah irwass inass evil
... "HAN IMA LMAL N DOUNIT AD A WINW ORAK IKISS I LMOUTE ORAD IKSS AZAR OMLIL IR ILA RI GUIN IKHF":A: TASSOUSSITE OUI C’EST MOI :A:
a
5 décembre 2007 16:23
mdrrrrrrrrrrrrrrr soussia zri7 yad afrokhna ogl7asn yat 100 dh 7 tamghra n ilis n3mi 7 tiznit olah tbarklah ichatrevil
[center][b] Les jeunes vont en bandes, les adultes par couples, et les vieux tout seuls[/b][/center]
s
5 décembre 2007 16:23
Citation
anabelle a écrit:
mdrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrevil[www.dailymotion.com]


[www.dailymotion.com]



(tm)


mdrrrrrrrrrrrrrrrr a ba3ka ClapClap

soum izgirn waaaaaaaa mdrrrrrrrrrrrrrrr tu ma tué
... "HAN IMA LMAL N DOUNIT AD A WINW ORAK IKISS I LMOUTE ORAD IKSS AZAR OMLIL IR ILA RI GUIN IKHF":A: TASSOUSSITE OUI C’EST MOI :A:
a
5 décembre 2007 16:30
bogandra innakevilmdrrrrrrrrrrrrrrrrr
[center][b] Les jeunes vont en bandes, les adultes par couples, et les vieux tout seuls[/b][/center]
s
5 décembre 2007 16:32
Citation
anabelle a écrit:
bogandra innakevilmdrrrrrrrrrrrrrrrrr


mdrrrrrrrrrrrrrr trop fort

innass ossi imzri ass awal ina lmitro mdr Clap
... "HAN IMA LMAL N DOUNIT AD A WINW ORAK IKISS I LMOUTE ORAD IKSS AZAR OMLIL IR ILA RI GUIN IKHF":A: TASSOUSSITE OUI C’EST MOI :A:
a
5 décembre 2007 16:34
(tm)ahyata hayi di7 adslil7 ifchkan lan 7 l cousina man igdamevilfkiyi tissa3 a soussi mdrrrrrrrrrr
[center][b] Les jeunes vont en bandes, les adultes par couples, et les vieux tout seuls[/b][/center]
s
5 décembre 2007 16:36
ohooooooo ajit ka lcouzina tga bda rikan mdrr senh mach han or guih tachitant isska 3layn mdrrr safi zid ola nki rad doh ad zalh a bnti evil


mouahhhhhhhh boussa a mo igozan evil
... "HAN IMA LMAL N DOUNIT AD A WINW ORAK IKISS I LMOUTE ORAD IKSS AZAR OMLIL IR ILA RI GUIN IKHF":A: TASSOUSSITE OUI C’EST MOI :A:
a
5 décembre 2007 20:49
safi ajamtiyi hayi 7di7 ghid ayi ortngh rifiaevilhati toussi ajnwi mdrrrrrrrrr
[center][b] Les jeunes vont en bandes, les adultes par couples, et les vieux tout seuls[/b][/center]
s
5 décembre 2007 20:59
Citation
anabelle a écrit:
safi ajamtiyi hayi 7di7 ghid ayi ortngh rifiaevilhati toussi ajnwi mdrrrrrrrrr





far ata braaaaaaaaaaaaaaaaaa rid win ichlhin ayad yallah bra han rad rzh agayounm allé rila baraaaaaaaaaaa
... "HAN IMA LMAL N DOUNIT AD A WINW ORAK IKISS I LMOUTE ORAD IKSS AZAR OMLIL IR ILA RI GUIN IKHF":A: TASSOUSSITE OUI C’EST MOI :A:
Emission spécial MRE
2m Radio + Yabiladi.com
Facebook