Menu
Connexion Yabiladies Ramadan Radio Forum News
Oproep aan marokkanen uit nederland/belgie
s
sbs
21 March 2007 21:06
sallam


Ik heb doorgekregen van de admin,als er genoeg marokkanen zijn die een nederlands talig room zouden willen.


moet ze het hier een stem uitbrengen.


shoukran
s
3 April 2007 11:44
stan. ben in belgie smiling smiley but i don't speak nederlands very good :s
f
6 April 2007 14:26
ik doe mee..ben tunesier...maar voel me ook maghrebi..


Tot horens
L
8 April 2007 11:26
Salam,

Niet vele Nederlandstalig op dit forum.

Ik ben in de Nederlandse kant van België.

Hartelijk en tot nog is ..
h
8 April 2007 22:24
Salam,

Nog iemand uit Nederland.

Peace.
C
25 April 2007 15:05
Ik woon ook in Nederland

Bye! winking smiley
H
4 May 2007 01:32
Quote
sbs
sallam


Ik heb doorgekregen van de admin,als er genoeg marokkanen zijn die een nederlands talig room zouden willen.


moet ze het hier een stem uitbrengen.


shoukran

Azul

Wat zou yabiladi toevoegen aan nederlandse/belgische marokkanen? niks.
we hebben toch genoeg fora in het nederlands en bovendien deze site en deze forum ruikt zwaar naar de marokkaanse staat en is niet echt democratisch ingesteld.
niet te vergeten de indeling van de forum ze proberen de marokkanen neer te zetten als een volk zonder geschiedenis en dat wat ons bezig zou houden zijn de afleveringen van shoumicha en dat soort onzin!
een bewijs daarvoor is het weghalen van geschiedenis categorie op deze forum (net of wij geen geschiedenis hebben!). kennelijk waren ze bang dat de ware geschiedenis van marokko duidelijk te zien zou worden, en al die vervalsingen ontzenuwt zouden worden. een bewijs daarvoor is dat de meeste geschiedenis topics door Rifijnen waren geopend en over Rif gingen. terwijl anderen meer topics openden over chikha alhamdaouia en dat soort onzin. Marokko is divers en ieder wat hem bezig houdt. de één politiek en geschiedenis en de andere chikha alhamdaouia en choumicha. sleeping

mi taki dit: forum-disi = skawto brada Censored

de Ballen!!
----------------------------- Viva mi Patria y mi Pueblo!
 
Emission spécial MRE
2m Radio + Yabiladi.com
Join Yabiladi on Facebook