Menu
Connexion Yabiladies Ramadan Radio Forum News
Mort du Roi de lArabie Saoudite
E
11 février 2011 13:22
Il parait que le Gros Haloufe pere des dicteurs d'Arabie en convalescence au Maroc est mort . , mais le ministre des affaires etrangeres le denie



Morocco: Minister denies death of Saudi King Abdallah
News - Africa news

Rabat, Morocco – The Saudi Minister of Foreign Affairs, Saoud Al Fayçal, on Thursday in Rabat denied rumours making the rounds that King Abdallah of Saudi Arabia had died in Morocco, where he has been convalescing since he underwent surgery in the United States. 'King Abdallah is in excellent health and eager to resume work back home,' Faycal affirmed during a joint press conference with his Moroccan counterpart, Taib Fassi Fihri.

He disclosed that the Saudi monarch was under a therapy and could return to his country before the end of February.

According to the website, www.islamtimes.org, King Abdallah had 'died of a heart attack after a lively phone conversation with President (Barack) Obama about troubles in Egypt.'

King Abdallah, 86, arrived 22 January in Casablanca from New York, where he had been operated upon a slipped disc in November.

Pana 11/02/2011



Modifié 2 fois. Dernière modification le 11/02/11 13:27 par El Gitano.
E
11 février 2011 13:44
Thursday 10 February 2011 11:01

From:
English

To:
French
English to French translation
Jeudi 10 Février 2011 11h01

Share / Save / Bookmark
Times Islam exclusif:
Arabie Saoudite le roi Abdallah est décédé
Islam Times - le roi saoudien Abdullah bin Abdul Aziz est décédé hier, selon un journaliste Islam Times ...
Islam Times
Arabie saoudite

Islam Times: l'Arabie saoudite de 86 ans, le roi Abdallah a été libéré d'un hôpital de New York en bonne santé après avoir traversé deux opérations en Décembre 2010. Le roi a délégué la gestion des affaires du fournisseur mondial de pétrole à son demi-frère, le prince héritier Sultan bin Abdulaziz, pendant son absence.

Le roi Abdallah s'est entretenu avec Obama sur la situation en Egypte au téléphone hier. Obama et le roi monta dans un débat houleux au sujet de leurs opinions de ce Hosni Moubarak devrait faire. Après les sources appel a déclaré que le roi Abdallah était furieux et a ensuite subi une crise cardiaque soudaine.

Médecins courut à son secours, mais ont été incapables de le sauver. Il a été déclaré mort, mais sa mort n'a pas été signalé en raison des conditions sensative qui existent dans la région. Le gouvernement saoudien va rejeter cette demande, mais la balle est dans leur camp pour prouver qu'il est vivant.


Islam Times Exclusive:
Saudia Arabia's King Abdullah passed away
Islam Times - Saudi King Abdullah bin Abdul Aziz passed away yesterday, according to an Islam Times reporter...
Islam Times
Saudia Arabia

Islam Times: Saudi Arabia's 86-year-old King Abdullah was discharged from a New York City hospital in good health after going through two back operations in December 2010. The king delegated the management of the affairs of the world’s largest oil supplier to his half-brother, Crown Prince Sultan bin Abdulaziz, during his absence.

King Abdullah talked with Obama about the situation in Egypt over the phone yesterday. Obama and the King got into a heated debate about their opinions of what Hosni Mubarak should do. After the phone call sources stated that King Abdullah was furious and then suffered a sudden heart attack.

Doctors ran to his rescue but were unable to save him. He was pronounced dead, but his death was not reported due to the sensative conditions that exist in the region. The Saudi Arabian government will reject this claim; but the ball is in their court to prove that he is alive.

(c) Islam Times

La source de l'annoncement de la mort des rois corrumpus : English ISLAM Times
c
11 février 2011 16:11
Ce qui m'étonne moi, c'est les détails de ce que serais arrivé, à croire que celui qui as écrit cet article débile était aux côtés du Roi d'Arabie Saoudite et à suivi la soit disante conversation téléphonique avec Obama, vraiment n'importe quoi cet article.

Et des naïfs tombent dans le panneau...
Ex-Ouarza
r
11 février 2011 16:53
Si cette information est valide, alors je n'ai qu'un mot: Inna Lilahi wa Inna Ilayhi Raji3oune. Je n'ai pas bcp de sympathie pour Al saouds, mais je dis avec tout mon coeur: Allah Irahmo.
f
12 février 2011 08:56
A quel âge est-il décédé? 86 ans?
D
12 février 2011 10:18
Rien ne dit qu'il est décédé, faut arrêter...
O
12 février 2011 15:48
y'a rien de tout ça sur le net eye rolling smiley
[color=#FF0000][center][b]:foot:One Two Three, Viva L'Algérie !!!:foot:[/b][/center][/color] [center][b][color=#0000FF]:danse: Secouez Moi, Sinon La Pulpe, Elle Reste En Bas!! :danse:[/color][/b]:danse:[b][color=#00FF00]Faites Peter Les Klaxons[/color][/b] :danse:[/center]
 
Emission spécial MRE
2m Radio + Yabiladi.com
Facebook