Menu
Connexion Yabiladies Ramadan Radio Forum News
Information request
J
26 February 2010 18:55
Salam Alaykoom

I'm student in school engineering (Paris), for to have the engineering degree, it is necessary to succeed the examination of the TOEIC (750/1000).I have great difficulty in English, thus I would like to leave in England for a duration of 1 or 2 months to improve my level of English.

please; I wish to know if you could advise me on:
-a school or an university which could teach me English
-the spot accommodation

I'd like to know if someone is in the same situation as me ??

thank you very much for your response.

Faithfully.
Je porte l'islam comme trophé, le Maroc comme couronne, et mes Racines comme fierté.
J
27 February 2010 19:33
Salam Alaykoum


nobody???? please is very important.

Thank you.
Je porte l'islam comme trophé, le Maroc comme couronne, et mes Racines comme fierté.
H
28 February 2010 14:45
Commence par corriger tes fautes en anglais. Besoin d'aides pour réviser? Je prépare aussi un examen en anglais si tu veux.
J
28 February 2010 16:31
Salam.

Merci pour ta réponse.

comment tu veux que je corrige mes fautes alors que je suis nul en Anglais lol.
tu prépare quoi comme Examen ? et comment tu veux que l'on s'aide ?



Edited 1 time(s). Last edit at 02/28/2010 04:38 by malohowa.
Je porte l'islam comme trophé, le Maroc comme couronne, et mes Racines comme fierté.
H
7 March 2010 17:52
le TOL je crois que ca s'appelle. Un examen d'entrée dans une fac... enfin bon peu importe. Je sais pas pour le moyen, contact moi par MP on pourrait trouver qqc winking smiley
N
7 March 2010 22:09
hey ... ce n'est pas un sejour en angleterre d'un mois ou deux qui te feront progresser vite ...

je te conseille de lire, lire, lire ... et de regarder un maximum de films/documentaires en version originale ...

dans ce genre de tests linguistiques, il est indispensable d'avoir une bonne base en grammaire anglaise ...

j'ai passe le TOEFL il y a quelques annees ... le TOEIC est a peu pres similaire, sauf que c'est du business english ...

si vous avez besoin d'aide hash et toi, n'hesitez pas !
♪ ♥ ♫ ♪ ♥ ♫ ♪ ♥ ♫ ♪ ♥ ♫
J
16 March 2010 20:53
salam NoirDésir;

Je te remercie pour ta réponse et tes idées, je vais essayer inchaalah de regarder
des films en anglais ...lire,lire ça va etre dur lol.
sahtak TOEFL.
en tout cas merci pour ton aide.
Je porte l'islam comme trophé, le Maroc comme couronne, et mes Racines comme fierté.
a
20 March 2010 12:20
What is it you are studying for? TOEIC (750/1000 is this French a qualification? write to companies here in UK explain what you have just written above. It hasn't got to be in good English as it is better in your case as it is. Ask if you can come on placement and work experience don't mention your English as they can see that. Explain how ambitious you are and have to be.
Try NHS hospitals they can offer you accommodation too at a reduced rate.
Adds adds jazz but never subtract music
J
25 March 2010 20:02
salam

thank-you for your response adds.

for the engineering diploma (recognized by the "l'Etat"winking smiley we have to succeed at the english exam of TOEIC
(at last 750 pounds on 1000).
I don't want a job, but I want a school or an university which could teach me English (not expensive).
and the spot accommodation. (youth hostelling???....)

thank-you.
Je porte l'islam comme trophé, le Maroc comme couronne, et mes Racines comme fierté.
a
25 March 2010 23:38
What I am suggesting to you is a placement job experience where you learn English and learn about Medical Engineering this new branch is very useful in Hospitals. Should you choose to do what you mentioned you need good capital and there are schools all over UK. Just Search the net.
Adds adds jazz but never subtract music
 
Emission spécial MRE
2m Radio + Yabiladi.com
Join Yabiladi on Facebook